preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trnovitica

 > Naslovnica
Vijesti

Održana terenska nastava na ribnjake ŠRD „Klen“

Autor: Martina Pavičić Barberić, 12. 4. 2012.

10. travnja 2012. išli smo na terensku nastavu na ribnjake ŠRD Klen. Svi učenici razredne i predmetne nastave Matične i Područne škole bili su na terenskoj nastavi.

 

Zbog jutarnjeg mraza krenuli smo u 8:30 h odnosno sat vremena poslije planiranog. Učenici RN vozili su se kombijem (zbog hladnijeg vremena), a učenici PN su pješačili sa učiteljima PN.

Po dolasku na ribnjake, učenici su se podijelili po razredima te po rasporedu razrednih i predmetnih učitelja radili na terenu 1 sat ( trebalo je biti 2 h, ali zbog kasnijeg polaska se skratilo).

Zatim su učenici imali likovni na otvorenom za sve pod vodstvom učitelja likovne kulture Zdravka Damjanovića. Crtali su olovkom na papiru strukturne crte okoline u skladu sa svojim uzrastom.

Potom su imali tjelesnu i zdravstvenu kulturu u prirodi također za sve pod vodstvom učitelja tzk-a Joze Sušilovića. Učenici RN počeli su vježbe istezanja, a pridružili su im se i učenici PN nakon kruga trčanja za zagrijavanje oko ribnjaka.

Nakon odmora za jelo, kada su se svi okrijepili sokovima i pizzama, predstavnici svake grupe su izvijestili ostale učenike o naučenom i stvorenom.

Oko podne su svi učenici pješačili natrag do škole. Učenici su uživali u lijepom krajoliku i zabavnim sadržajima što im ni hladnoća nije mogla pokvariti, već su je pobijedili radom, veseljem i kretanjem. 

Rad na terenu po rasporedu predmetnih i razrednih učitelja se odvijao u 10 skupina. Skupine su činili učenici svakog pojedinog razreda i postojećih kombiniranih razrednih odjela, a samo 6. razred se podijelio na dvije skupine kao najbrojniji razredni odjel.  

 

Učenici 1. r. MŠ sa učiteljicom RN Ivanom Majdak imali su sat prirode i društva sa nastavnom temom Priroda se budi-proljeće. Imenovali i prepoznavali su vjesnike proljeća i ptice selice te razlikovali proljeće od ostalih godišnjih doba po njihovim obilježjima u prirodi- vrijeme, biljke, životinje. Sve to su uočavali i spoznavali promatranjem prirode oko sebe. Također su i crtali uočeno.

 

Učenici kombiniranog 2. i 4. r. MŠ sa učiteljicom RN Željkom Ribarić imali su sat hrvatskog jezika. Učenici 2. razreda su opisivali proljetne grančice promatrane u krajoliku okoline, najprije usmeno, a zatim pismeno. Aktivno su promatrali, uočavali detalje i sastavljali rečenice poštivajući jezične zakonitosti.                                                                                                             Učenici 4. r. su učili talijansku narodnu pjesmicu od 5 stihova nazvanu čikovina. Nakon aktivnog promatranja prirode u okolini i uključivanjem mašte pomoću listića su primijenili naučeno o čikovini u  praksi nakon čega su čitali te napisane pjesme.

 

Učenici 3. r. MŠ sa učiteljicom RN Monikom Mihalinac imali su sat prirode i društva. Pri posjeti ribnjacima uvježbavali i ponavljali su naučeno o vodama stajaćicama i živom svijetu u njima te zaštiti i čuvanju okoliša. Izradili su i plakat o živom svijetu u stajaćim vodama.

 

Učenici 1. i 2. r. PŠ sa učiteljicom RN Ivanom Kapustom imali su sat matematike. Učiteljica im je izradila loptu ispisanu zadatcima zbrajanja i oduzimanja brojeva do 20 za 1. r., a množenja i dijeljenja brojevima od 0 do 10 za 2. r. Dodavali su loptu i rješavali zadatke napisane ne lopti. Zatim su rješavali nastavne listiće-bojanke vezane uz proljeće i Uskrs te ih izrezivali i stvarali plakat.

 

Učenici 3. i 4. r. PŠ sa učiteljem RN Zdravkom Ređepom imali su sat prirode i društva. Učenici 3. r. su ponavljali naučeno gradivo o vodama stajaćicama i živom svijetu u njima, što su vidjeli na primjeru ribnjaka, te biljnom svijetu i izrađivali plakat Vode stajaćice. Učenici 4. r. su ponavljali naučeno gradivo o uvjetima života te živoj i neživoj prirodi, a i učili o  važnosti brige o okolišu i zaštiti tla. Odgovarali su na 32 pitanja vezana uz usvojeno gradivo uz pomoć igre.  

 

Učenici 5. r. sa učiteljicom engleskog jezika Dajanom Šimunčić imali su sat engleskog jezika. Ponavljali su otprije naučene nazive hrane i pića, osobito zdrave, te učili nove nazive. Napisali su kuharicu sa receptima na engleskom jeziku primjenjujući pravila engleske gramatike.

 

Učenici 6. razreda bili su podijeljeni u dvije skupine. Prvu skupinu je činilo 10 učenika koji pohađaju izbornu nastavu njemačkog jezika. S učiteljicom njemačkom jezika Marijanom Sušilović učili i ponavljali su nazive vrsta proljetnog cvijeća (njihovu jedninu i množinu) te boje na njemačkom jeziku. Izradili su i plakat na temu proljetnica.

 

Drugu skupinu je činilo preostalih 9 učenika. S učiteljicom tehničke kulture Svjetlanom Sokolić su najprije ponavljali već naučeno o alatima s naglaskom na alate osobito korisne za ribolov. Zatim su učili o tome što su te različite vrste aparata, strojeva i agregata, a osobito vezane uz ribnjak i ribolov. Učili su i dijelove tih strojeva te njihovu primjenu i pravilno korištenje.

   

Učenici 7. r. sa učiteljicom hrvatskog jezika Gordanom Ščrbačić imali su sat hrvatskog jezika. Interpretirali su pjesmu Srodnost A.G. Matoša i učili oblik soneta.  Primijenili su i vježbe disanja, artikulacije i intonacije. Uočavali su izgled okoline i opisivali ga primjenjujući stilska izražajna sredstva. 

 

Učenici 8. r. sa učiteljicom fizike Evicom Ibrahimpašić imali su sat fizike. Obrađivali su gradivo o nastajanju zvuka i njegovu valnu prirodu. Radili su u tri skupine pod vodstvom Nikoline Kralj, Denisa Barbira i Meikla Marića koji su unaprijed podijelili zadatke članovima svoje skupine. Osluškivali su i zvukove u prirodi te radili plakat.




Tražilica
 
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi


Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Osnovna škola Trnovitica / Velika Trnovitica 96, HR-43285 Velika Trnovitica / www.os-velika-trnovitica.skole.hr / ured@os-velika-trnovitica.skole.hr
preskoči na navigaciju