Gostovanje Željke Horvat-Vukelje
Autor: Martina Pavičić Barberić, 28. 11. 2012.
28. studenoga 2012. Željka Horvat-Vukelja posjetila je našu školu. Oduševila je učenike razredne nastave Matične i Područne škole te prisutne učitelje svojim nastupom, pristupom i veseljem.
Prvi susret sa Željkom ukazao je na simpatičnu osobu prepunu pozitivne energije što se i potvrdilo tijekom njene radionice s učenicima.
Išla je direktno učenicima jer je zbog njih i došla te im se radovala. Dočekali su je u našoj školskoj dvorani. Svidio joj se prigodan pano i stol ispunjen knjigama koje je napisala, a osobito markeri kojima je pisala po hamer papirima.
Knjižničarka je prvo predstavila Željku i njeno stvaralaštvo, a učenici su joj poželjeli dobrodošlicu velikim pljeskom.
Iz svoje torbice Ljubice je vadila razne stvari kao što su: vezice, tamburica, nacrtani instrumenti, tube majoneze i paste za zube, crtež telefona, ptičica, kolača …
Počela je pričom o vezicama. Poučila je učenike kako ih vezati. Pozvala je učenicu i učenika 1. razreda, koji znaju vezati vezice, na natjecanje: učenica je postala prvakinja, a učenik viceprvak. Učenike je potakla na međusobno pomaganje kod učenja vezanja vezica te samostalno učenje kod kuće na nogama stolova, stolica …
Zatim je izvukla umanjenu tamburicu iz Ljubice i ispričala priču o dječaku koji je ukućanima dosađivao svojim ne baš uspješnim umijećem sviranja. Polako su svi ukućani nakon dugo vremena zasvirali na svojim već zaboravljenim i prašnjavim instrumentima.
Izvukla je i tubu majoneze iz Ljubice, a kasnije i paste za zube. Ispričala je priču o Tubafestu o kojem su ukućani saznali od svog papagaja.
Također je nacrtala i svog papagaja Jeana i prisjetila se raznih smiješnih dogodovština koje im je priredio pričajući.
Pred kraj je pozvala dvije učenice i dva učenika kako bi joj pomogli odglumiti jednu priču. Ostali učenici su dva puta ponavljali njene onomatopejske zvukove zvonjave telefona, pjeva ptica, rada miksera, oduševljenja hranom … Sigurno će svi učenici nakon toga lako prepoznati onomatopeju.
Nadalje su ponavljali nazive instrumenata te načine sviranja istih i to svi istovremeno u tišini, samo su se vidjeli njihovi pokreti. Jedino tada je vladala tišina jer su se dotad svi smijali, pljeskali i uključivali pa je vladala odlična i zabavna suradnička atmosfera.
Na samom kraju pozvala je učenike na susret s njom svakog mjeseca čitajući nove slikopriče u Smibu. Također ih je potakla i ukazala im na važnost rješavanja križaljki te rebusa koje su zajedno odgonetavali.
Ocijenila ih je s tri petice: jednom iz znanja sa čak dva plusa (jednim ispred, a drugim iza) i to osobito iz glazbene kulture jer su lako prepoznali instrumente, drugom iz zalaganja, a treću su dobili nakon što su pristojno izišli iz dvorane i lijepo se cijelo vrijeme ponašali.
Jedan učenik je ostao kao rekviziter i pomagao pospremiti sve stvari u Ljubicu.
Sat vremena je proletjelo u trenu. Svi su uživali. Ostavila je neizbrisivi trag na svakome. Učenici su se uključivali bez straha s vidljivom radošću. Dvorana je odzvanjala zvukovima smijeha, priče, šale, odgovora, instrumenata … Učitelji i knjižničarka su se osjećali kao da su opet učenici i u djetinjstvu. Da nam je bar svaki dan ovako zabavno, zanimljivo i uzbudljivo u školi, svi smo poželjeli. Međusobno oduševljenje je bilo očito, a osobito prepoznavanje samo pozitivnog u svemu.
Veselimo se idućem susretu sa Željkom!
Učenici će svakako više čitati knjige i časopise te rješavati križaljke i rebuse na što ih je uputila.
Hvala Željki što nam je ovaj dan učinila posebnim!
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Obrazovanje |
Dnevni tisak |